Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Seçimi ikinci tur oylaması için oyunu İstanbul’da kullandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan ile birlikte Üsküdar’da Saffet Çebi Ortaokulu’na gelerek oylarını kullandı.
Okul bahçesini dolduran vatandaşların sevgi gösterilerinde bulunduğu Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, Ak Parti İstanbul İl Başkanı Osman Nuri Kabaktepe ve Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen eşlik etti.
Oyunu kullandıktan sonra sınıftan ayrılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir süre vatandaşlarla sohbet etti.
Çeşitli yabancı basın organları, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın oy kullanmasını yakından takip ederek yoğun ilgi gösterdi.
Öte yandan çok sayıda basın yayın organlarının canlı yayın ekipleri Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın oy kullanma esnasında yakından takipçisi oldu.
