Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan oyunu İstanbul’da kullandı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Seçimi ikinci tur oylaması için oyunu İstanbul’da kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan ile birlikte Üsküdar’da Saffet Çebi Ortaokulu’na gelerek oylarını kullandı.

Okul bahçesini dolduran vatandaşların sevgi gösterilerinde bulunduğu Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı, Ak Parti İstanbul İl Başkanı Osman Nuri Kabaktepe ve Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen eşlik etti.

Oyunu kullandıktan sonra sınıftan ayrılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, bir süre vatandaşlarla sohbet etti.

Çeşitli yabancı basın organları, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın oy kullanmasını yakından takip ederek yoğun ilgi gösterdi.

Öte yandan çok sayıda basın yayın organlarının canlı yayın ekipleri Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın oy kullanma esnasında yakından takipçisi oldu.

 

idealhaberinsitesi adlı kullanıcının avatarı
İnternet sitesi http://idealisthaber.com
Yazı oluşturuldu 51

Bir Cevap Yazın

Benzer yazılar

Aramak istediğinizi üstte yazmaya başlayın ve aramak için enter tuşuna basın. İptal için ESC tuşuna basın.

Üste dön

sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin